20-procentowy wzrost sprzedaży Kugi Plug-In Hybrid 1 w stosunku do roku ubiegłego pomógł SUV owi Forda utrzymać drugi rok z rzędu pozycję najlepiej sprzedającego się na wszystkich rynkach europejskich samochodu hybrydowego z ładowaniem zewnętrznym (PHEV).

Inteligentny układ napędowy Kugi Plug-In Hybrid stworzono z myślą o zapewnieniu klientom bezpiecznej wszechstronności – zasięg średni w trybie w pełni elektrycznym, wynoszący 57-67 km (w cyklu WLTP) 1 i zużycie energii od 14,4-15,9 kWh/100 km (WLTP), pozwalają na częste podróże przy zasilaniu wyłącznie akumulatorowym.

Gama Kugi została w ubiegłym roku wzbogacona o pakiet Kuga ST-Line X Black, pozwalający klientom na dodanie wyróżniających elementów stylistycznych nadwozia, w tym lakierowanego na czarno dachu, wykończonych na czarno nakładek lusterek zewnętrznych, otworów wentylacyjnych przedniej części nadwozia i tylnego spojlera, a także dostępnych w standardzie, czarnych 20-calowych felg.

Od zeszłego roku wszystkie wersje gamy modelu Kuga można wyposażyć w podnoszące komfort długich podróży, regulowane na 18 sposobów fotele kierowcy i pasażera, które zyskały atest organizacji Aktion Gesunder Rücken e.V. (Kampania na rzecz Zdrowszych Pleców), wiodącej organizacji, zajmującej się walką ze schorzeniami kręgosłupa.

„Ponowny sukces Kugi Plug-in Hybrid świadczy o roli, jaką mogą odegrać elastyczne układy napędowe, które pomogą klientom w przejściu na zasilanie elektryczne” – powiedział Jon Williams, dyrektor generalny Ford Blue Europe.