Na tegoroczne Halloween marka Żubrówka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla amatorów kultowych koktajli. Żubrówka Iconic Cocktails Mojito zyskała nową, spektakularną etykietę, która świeci w ciemności. Ta limitowana nowość to połączenie kreatywnego designu i niepowtarzalnego smaku.

Ikona w nowym wydaniu

Żubrówka Iconic Cocktails to kolekcja gotowych koktajli w trzech wariantach smakowych: Apple Żu, Cosmo i Mojito. Każdy z nich to znane i lubiane połączenie smakowe, w którym tradycyjne receptury wzbogacono o wyjątkowy charakter Żubrówki Bison Grass. Smak Mojito nawiązuje do klasyki: – mięta i limonka łączą się z Żubrówką Bison Grass, która zastępuje rum, nadając koktajlowi niepowtarzalnego aromatu i świeżości, a teraz również wyglądu, który wyróżnia się na sklepowych półkach.

Etykieta, która ożywa po zmroku

Nowa etykieta Żubrówka Iconic Cocktails Mojitoto więcej niż zwykła grafika. Jej efektowny design zmienia się w zależności od światła – w dzień przyciąga wzrok odważną ilustracją, a po zmroku odsłania fluorescencyjne kły, które sprawiają, że butelka Mojito staje się prawdziwą atrakcją wieczoru. To idealne uzupełnienie halloweenowego klimatu, w którym liczy się nie tylko smak, ale także efekt zaskoczenia.


Limitowana edycja Żubrówka Iconic Cocktails Mojito z okolicznościowymi etykietami świecącymi w ciemności dostępna jest wyłącznie w sieci sklepów Biedronka.

Rekomendowana cena: 22,99 zł (500 ml)

Podobne:  Premiera elektrycznych maszynek Laifen T1 Pro i P3 Pro podczas IFA 2025