Projektanci koloru nadwozia Vivid Ruby – będącego ewolucją naszego pełnego życia lakieru Beautiful Berry Red – zadbali aby nocą wydawał się głębszą, ciemną czerwienią, a w świetle słonecznym mienił się rubinowymi odcieniami, zupełnie jak naturalny kamień szlachetny.
- Kiedy projektowaliśmy Pumę, chcieliśmy, aby nie tylko dostarczała wspaniałych wrażeń z jazdy, ale także przyciągała spojrzenia na ulicy.
- Aby więc uczynić Pumę jeszcze bardziej efektowną wizualnie i utrzymać tradycję wielokolorowych popularnych modeli, wprowadzamy dwie nowe kombinacje kolorystyczne wraz z wielobarwną wersją Vivid Ruby Edition.
Rzucający się w oczy kolor uzupełnia dach w fortepianowej czerni, a 18-calowe, obrabiane maszynowo felgi harmonizują z czarnymi wykończeniami nadwozia nowej wersji.
Aby uzyskać jaśniejszy, wielobarwny efekt, można wybrać wariant z białym dachem i białymi, mechanicznie obrabianymi, 18-calowymi felgami. Z jaśniejszym charakterem kontrastują dolne okładziny nadwozia, lakierowane w kolorze fortepianowej czerni, a także podobne nakładki na lusterka i czarne zderzaki.
Wielobarwny schemat utrzymany jest także we wnętrzu, gdzie fotele wykończone są białymi i rubinowymi szwami, dopasowanymi do przyciągającego wzrok stylu nadwozia.
Wersja Vivid Ruby Edition jest oferowana z naszym 1,0-litrowym silnikiem EcoBoost Mild Hybrid w dwóch wariantach mocy 125 KM i 155 KM 1 – sprzężonych z manualną lub automatyczną skrzynią biegów, dzięki czemu osiągi są równie atrakcyjne jak stylowy wygląd.
# # #
1 Puma ST-Line 1,0-litra EcoBoost mHEV 125 KM, uzyskuje homologowaną emisję CO2 122-130 g/km WLTP i homologowane zużycie paliwowa 5,4-5,8 l/100 km WLTP.
Puma ST-Line 1,0-litra EcoBoost Hybrid 155 KM, uzyskuje homologowaną emisję CO2 125-129 g/km i homologowane zużycie paliwa 5,5-5,9 l/100 km WLTP.
Deklarowane zużycie paliwa/zużycie energii w cyklu WLTP, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi zawartymi w rozporządzeniach europejskich (WE) 715/2007 i (UE) 2017/1151 w aktualnym brzmieniu. Przyjęta obecnie procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów oraz różnych producentów.