Ulice Londynu, Manchesteru i Liverpoolu ożyły dzięki kampanii „Explore The Wild Side” marki Żubrówka. Innowacyjny projekt, który zagościł w przestrzeni miejskiej Wielkiej Brytanii, przyciągnął uwagę mieszkańców i turystów dzięki kreatywnym wizualizacjom. Kampania została zaprezentowana na gigantycznych ekranach, autobusach, miejskich murach i stacjach metra w największych angielskich miastach.
W ramach kampanii, Żubrówka zainstalowała billboardy w prestiżowych lokalizacjach, takich jak londyńskie metro, ekran Screen Piccadilly w Manchesterze oraz Media Wall na Lime Street w Liverpoolu, gdzie tylko ten jeden ekran osiągnął niemal 500 tysięcy wyświetleń. Dodatkowo, plakaty miejskie oraz oklejenia autobusów dotarły do ponad 1,5 miliona odbiorców. Kampania została przeprowadzona zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Wielkiej Brytanii.

Ta kampania nie tylko odzwierciedla ducha przygody i dzikości natury, które definiują naszą markę, ale również podkreśla nasze zaangażowanie w budowanie obecności oraz inspirowanie nowych jak i obecnych konsumentów, na tak ważnym rynku jak rynek brytyjski – powiedział przedstawiciel marki Żubrówka. – Jesteśmy dumni z wyniku, jakie nasze produkty tu osiągają. Żubrówka Biała jest 4. marką z największym wzrostem wolumenu sprzedaży w handlu detalicznym w 2024 roku wśród wódek oraz 12. na całym rynku alkoholi mocnych w UK w porównaniu do roku ubiegłego – dodaje.
W kampanii promowane były Żubrówka Biała oraz Żubrówka Bison Grass. Marka zaprezentowała również limitowaną litrową butelkę swojej flagowej wódki, dostępną wyłącznie w sklepach Asda w Wielkiej Brytanii.
To przedsięwzięcie stanowi ważny krok w budowaniu rozpoznawalności marki Żubrówka na rynku brytyjskim, otwierając nowy rozdział w historii marki i jej relacjach z konsumentami.
Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowy Żubrówka.