Marka Żubrówka kontynuuje swój międzynarodowy rozwój, pojawiając się z nową kampanią outdoorową we Francji. W dniach od 24 do 30 czerwca kultowa wódka smakowa z trawą żubrową była obecna w przestrzeni publicznej największych francuskich miast, takich jak Paryż, Lyon, Marsylia, Lille, Bordeaux, Nantes i Tuluza.
Żubrówka Bison Grass od lat cieszy się uznaniem konsumentów we Francji, w tym także wśród młodych pełnoletnich dorosłych. Ostatnia kampania marki skupia się na ukazaniu jej autentycznego charakteru, łącząc odniesienia do polskiego dziedzictwa z nowoczesnymi narzędziami komunikacji.
Celem kampanii było budowanie świadomości marki oraz promocja kultowego drinka Apple Żu, czyli połączenia Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym i lodem, które zyskuje coraz większą popularność na francuskim rynku.
Nośniki kampanii obejmują zarówno billboardy, jak i ekrany cyfrowe w przestrzeni miejskiej. Jednym z jej elementów była pełna ekspozycja marki na stacji metra Trocadéro w Paryżu – jednej z najbardziej prestiżowych i uczęszczanych lokalizacji, z widocznością na wieżę Eiffla. To właśnie tam Żubrówka zdominowała przestrzeń całego peronu, prezentując swój charakterystyczny wizerunek z żubrem, zielonym akcentem i przekazem „La vodka sauvage par nature” („Wódka dzika z natury”).
Kampania outdoorowa uzupełniona została działaniami digitalowymi. W kanałach, takich jak YouTube, Instagram i Facebook promowany jest przepis na Apple Żu w formie tzw. perfect serve – prosty sposób podania, który oddaje naturalny charakter marki.
Za dystrybucję produktów marki Żubrówka na rynku francuskim odpowiada William Grant & Sons France.
Początek formularza
Dół formularza