Oferuję na sprzedaż wyjątkowy, kolekcjonerski egzemplarz:
Audi 100 (1968-1994) C4 (1990-94, ostatnia seria)
kolor: złoty (oznaczenie producenta/ nr lakieru: szary/ LY1Z)]
Egzemplarz w stanie kolekcjonerskim, bardzo mocno doinwestowany, sprawdzony technicznie, stanowi doskonałą lokatę kapitału na coraz bardziej niespokojne czasy. Ubezpieczony, gotowy także do wiosenno-letnio-jesiennego „cruisingu”.
Rok produkcji 1992 (I rejestracja: 03/1992)
I wł. (ur. 1937; 1992-2017)
II wł. (2017-2020; osoba prywatna)
III wł. (ja, 1 rejestracja w PL: 20.03.2020 r. - import prywatny z Niemiec)
Symboliczny przebieg: 105 tys. km (w 100% wiarygodny, udokumentowany kolejnymi przeglądami)
UWAGA: od momentu zakupu (10/2017), drugi właściciel zainwestował w to cacko ponad 11 tysięcy €(!!!) Wszystko udokumentowane w postaci faktur:
W okresie 11/2017-08/2018 aż 10,3 tys. EUR (4 rachunki), m.in. nowe amortyzatory (4), sprężyny (4), wahacze (2), łożyska, hamulce (klocki i tarcze, przewody hamulcowe), półosie napędowe, drążki kierownicze, pasek rozrządu + pompa wody (11/2017 przy 84 tys. km) i wiele innych…
pełna dokumentacja: książka serwisowa, instrukcje, rachunki, raporty z przeglądów technicznych Dekra (04/2019 przy 95 tys. km, 04/2017 przy 83 tys. km)
bezwypadkowy [z zaznaczeniem, że I właściciel zlecił kiedyś pomalowanie pary lewych drzwi (p+t) po przerysowaniu na parkingu]
garażowany przez cały czas
absolutny brak korozji
nigdy nie palono wewnątrz
2 oryginalne kluczyki (jeden z mini latarką).
Wspaniała prezencja, piękny lakier, wolny od rdzy(!), bezwypadkowy, symboliczny przebieg jak na 30 lat (prawdziwy!), w doskonałym stanie technicznym, bardzo dobry trwały dynamiczny 12-zaworowy wolnossący silnik benzynowy (kultura pracy, kompresja, moc, elastyczność - czysta frajda!); UWAGA: to nie chimeryczny awaryjny paliwożerny 2.8 VR6!), wygodna automatyczna skrzynia biegów, napęd przedni (brak ewentualnych kłopotów z nietanim serwisowo quattro), zawieszenie klasyczne, pewne skuteczne hamulce, wygodna pozycja za kierownicą, zadbane, przytulne wnętrze (jak nowe!, wolne od nikotyny!), welurowa tapicerka (przyjemna, trwała), drewniane elementy wykończenia wnętrza (absolutnie bez żadnych zarysowań), elektryczny szyberdach (całkowicie szczelny), wydajna automatyczna klimatyzacja, oryginalny sprzęt audio (Audi gamma, 6 głośników), centralny zamek, czysty obszerny bagażnik, uszczelki jak nowe, system bezpieczeństwa „procon-ten”, fabryczny demontowany hak holowniczy, opony Continental ContiPremiumContact 205/60R15 V (DOT 0118,0218; bieżnik jak nowy), pełnowymiarowe koło zapasowe w bagażniku i wiele wiele innych…
Trochę danych technicznych:
wspaniały silnik V6 12V 2771 cm³ (kod silnika: AAH, bezpośredni wielopunktowy wtrysk paliwa, 2 aluminiowe głowice)
128 kW (174 KM) przy 5500 obr./min
automatyczna 4-biegowa skrzynia biegów (z trybem „Sport”)
kategoria EURO2 (od 2005 r.)
napęd przedni
ham.t.wentyl./t. (p/t)
maksymalny moment obrotowy: 245/250 Nm przy 3000 obr./min. (w zależn. od zastos. paliwa: Pb95/98)
przyspieszenie 0-100 km/h: 9,2 s
V max: 216 km/h, masa wł.: 1429 kg, ład.: 521 kg,
poj. bagażnika: 510l
średnie spalanie Pb95/98: 10-11l,
pojemność zbiornika paliwa: 80l
Oczywiście zgadzam się na pomiar grubości powłoki lakierniczej i ewentualną kontrolę przedzakupową na koszt Klienta.
Poważnie zainteresowanych kupnem zapraszam do kontaktu przez OTOMOTO, później do telefonicznego/osobistego.
|