Pierwsza generacja Porsche Cayman, o oznaczeniu fabrycznym 987c, debiutowała na salonie we Frankfurcie we wrześniu 2005. Produkcja ruszyła po dwóch latach badań, w 2006 roku. Technologicznie był to samochód oparty na roadsterze Boxster 987, z silnikiem umieszczonym centralnie i idealnym rozkładem mas. Dzięki sztywniejszej karoserii, Cayman był bardziej precyzyjny w prowadzeniu i zyskał miano bardziej sportowego. Do końca lipca 2006 roku samochód był oferowany tylko jako Cayman S z sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3,4 litra i mocą 295 KM, i taki egzemplarz prezentowany jest w tym ogłoszeniu. Auto sprowadzone zostało z japońskiego rynku, wygląda świetnie i ma jedynie 27,5 tys. km przebiegu. Jego serce to zmodyfikowana jednostka z Boxstera S, której pojemność zwiększono z 3,2 do 3,4 l. Auto wyróżnia podwójna rura wydechowa i 18-calowe felgi. Urodziwe jest bez wątpienia, a prowadzi się doskonale, wtajemniczeni twierdzą, że nawet lepiej, niż kultowe 911.
|