Witam, na sprzedaż posiadam Mazdę MX5 z 1990 roku z benzynowym silnikiem 1.6, który seryjnie generuje moc 115 koni mechanicznych. Samochód sprawny, opłacony z ważnym przeglądem technicznym.
Modyfikacje oraz naprawy, które zostały przeprowadzone u mnie oraz u poprzedniego właściciela:
-zamontowany kompresor Eaton M45 wystrojony w Zgrywus Garage (mocowanie, koło pasowe, pasek, flansze, intercooler, przewody łączeniowe, dolot, stożek, osłona, wtryski, adaptery do wtrysków, świnka, adapter do przeniesienia alternatora, wyłącznik pompy)
-LPG Stag z wtryskami Barracuda, reduktorem Zeta S i sterownikiem Optima, butla walec w bagażniku, wlew pod klapką
-harness Bar od Cybula
-chłodnica wody Turboworks
-kubeł Bride z szelkami Takata
-większe heble
-zawieszenie przód Bilstein ze sprężynami MTS, dokładam Koni Sport
-zawieszenie tył seria ze sprężynami MTS, dokładam Koni Sport z Eibachem Pro Kitem
-wydech 2.5” Magnaflow
-uszczelniacz wału przód OEM Mazda
-uszczelniacz wału tył OEM Mazda
-uszczelniacze wałków x2 OEM Mazda
-uszczelka dekla zaworów OEM Mazda
-uszczelka kolektora ssącego OEM Mazda
-pasek rozrządu Contitech
-rolka prowadząca SKF
-rolka napinające GMB
-pompa wody Termotec
-świece NGK zimniejsze
-łożysko pilotujące wałek sprzęgłowy
-łożysko oporowe LUK
-tarcza sprzęgła powiększona i wzmocniona
-zestaw sprzęgła z kołem od Brozyna
-olej w skrzyni 75w90
-obróbka głowicy (planowanie, szczelność, uszczelniacze, niektóre zawory + prowadnice)
Z wyposażenia w samochodzie sprawne elektryczne szyby oraz wspomaganie kierownicy. Auto sprawne technicznie, jeździ na obu paliwach, nie grzeje się. Żeby nie było zbyt pięknie - samochód wymaga prac blacharsko-lakierniczych. Nadkola tylne oraz progi kwalifikują się do wymiany, a samochód pomalowany jest sprayem bez naprawy niedoskonałości. Zakupiłem reperaturki progów, które mogę dorzucić w cenie. Części są dostępne od ręki na Allegro, aczkolwiek aktualnie zmieniły mi się delikatnie priorytety i odpuszczam ratowanie tego samochodu. Idealna zabawka na zimę dysponująca sporą mocą, która pozwala na zaoszczędzenie wielu pieniędzy przez instalacje gazową. Dach dziurawy, lecz za dopłatą mogę dorzucić ładny szmaciany dach lub hardtopa. W skrócie - technicznie sprawny, buda gruz, ale jeszcze do odratowania. Do autka dorzucę sporo części dla zdecydowanego klienta. Zapraszam na jazdę próbną, cena do symbolicznej negocjacji ze względu na obecne ceny tego modelu i ilość pieniędzy zainwestowanych w ten egzemplarz.
|