Dodge Challenger w wersji RT z silnikiem V8 5.7 L HEMI oraz automatyczną skrzynią biegów. Jest w super stanie technicznym i wizualnym. Czysty i zadbany wewnąrz i na zewnątrz. Nie będzie wymagał żadnych dodatkowych nakładów, tylko zalewać i jeździć, jeździ, jeździć! Bo w tym samochodzie każdą minutę spędza się z szerokim uśmiechem na twarzy! ;)
Rok produkcji: 2017.
Silnik: 5.7L V8 MDS HEMI (381 KM).
Skrzynia biegów: automatyczna 8-stopniowa skrzynia ZF 8HP70.
Przebieg: 55 500 km.
Napęd: tył.
Samochód jest po kompleksowym serwisie:
- wymiana oleju silnika (oryginalny olej Mopar 5W20),
- wymiana filtrów: oleju, powietrza, kabinowego,
- nowy akumulator z gwarancją na 2 lata,
- nowe tarcze i klocki z przodu (tył w bardzo dobrym stanie),
- korekta lakieru: auto z zewnątrz wygląda dosłownie jak nowe (patrz zdjęcia),
- felgi malowane proszkowo (kolor czarny satynowy),
- zaciski malowane proszkowo (kolor czerwony),
- nowe opony Falken Azenis FK 520,
- detailing wnętrza.
Wersja RT jest bardzo dobrze wyposażona. Ponadto ten Dzik ma opcjonalne pakiety:
- SUPER TRACK PAK: sportowe zawieszenie Bilstein (obniżone), Performance Pages (ustawienia parametrów samochodu), łopatki na kierownicy, itd.
- SOUND GROUP: 6 głośnikowe nagłośnienie Alpine z 272 watowym wzmacniaczem.
Na życzenie udostępnię rozkodowany VIN, a najciekawsze elementy podaję poniżej:
- Duży ekran 8.4 uConnect,
- Alufelgi 20’ (nowe opony Falken Azenis FK520),
- Aktywny wydech,
- KeyLess GO – bezkluczykowy dostęp,
- Automatyczne światła,
- Czujnik martwego pola,
- Kamera cofania i czujniki parkowania,
- Wielofunkcyjna kierownica,
- Zestaw głośnomówiący,
- USB, SD, AUX, Bluetooth,
- Elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
Na koniec kilka ciekawostek na temat Challa ode mnie, których nie znajdziesz w specyfikacji:
1) Silnik – 5.7 HEMI wciska w fotel na tyle mocno, że krew odpływa Ci z twarzy, a Twoja dziewczyna na fotelu obok traci przytomność. Żartuję tylko trochę…
2) Gaz – to jest prosty wolnossący silnik bez zbędnych bajerów, więc idealnie nadaje się do instalacji gazowej. Jeśli chcesz, możesz cieszyć się frajdą z jazdy i przy tym nie zbankrutować.
3) Stan – samochód jest zadbany w środku i na zewnątrz. Zrobiłem w nim korektę lakieru, żeby go odświeżyć – jednoetapowa polerka w salonie detailingowym. Do tego auto ma czerwone zaciski hamulców i satynowe czarne felgi. Wygląda super. Przyjedź i zobacz.
4) Jedna uwaga odnośnie wersji auta. Tak, jest to wersja RT, pomimo że ma kotki na błotnikach. Rozumiem, że jednym spodoba się, że auto z daleka wygląda trochę jak Hellcat, innych to wkurzy. Mam też oryginalne znaczki HEMI, więc jeśli bardzo chcesz, wymienimy się.
Uwaga. Wszystkie elementy blacharskie są oryginalne i w oryginalnym lakierze.
Szczegółowych informacji chętnie udzielę telefonicznie pod nr 603 - wyświetl numer -
Samochód można obejrzeć w Kielcach. Sprzedaż na podstawie umowy kupna – sprzedaży. Nie zamieniam się.
Pozdrawiam i zapraszam na oględziny.
Marcin
|