Porsche 944 turbo 273km 453Nm, zmodyfikowany silnik oryginalnie ma 220km 330Nm. (koszt samej modyfikacji 15tys. zł) W samochodzie zastosowano układ transaxle, oznaczało to, że z przodu pojazdu umieszczono silnik, z tyłu natomiast
skrzynię biegów. Rozwiązanie to korzystnie wpłynęło na rozkład obciążenia na obie osie (wynosi blisko 50%/50%).
Samochód sprowadzony w 08.2017 roku w takim stanie jak na zdjęciach, bez uszkodzeń.
W między czasie zostało zrobione:
- modyfikacja silnika
- zmiana sprzęgła na ceramiczne
- wymiana amortyzatorów przód i tył na Koni oraz sprężyny
- klatka bezpieczeństwa
- trzy punktowe pasy bezpieczeństwa
Samochód był serwisowany w PorschePana u Michała (dobrze znany w Porsche Club Poland), ostatnio zrobione:
- zrobiony rozrząd wszystkie rolki i paski wymienione na nowe
- uszczelniony silnik
- wymiana oleje silnik i skrzyni wraz z wszystkimi filtrami
- wymieniony czujnik ciśnienia oleju
- nowa kopułka rozdzielacza
Samochód po serwisie w poprzednim sezonie przejechał 180km...
Na wszystkie zmiany posiadam faktury.
Samochód jest przygotowany do sezonu i nie wymaga inwestycji.
Przednie lampy zmienione na lampy cup z poliwęglanu.
Posiadam oryginalne lampy, dodaje w cenie.
Przegląd do 30.11.2022
Ubezpieczenie OC 09.04.2023 (możliwość zarejestrowania na zabytek "żółte tablice" wtedy płacimy za ubezpieczenie tylko kiedy korzystamy)
Bardzo dobra alternatywa do zakupu 911 do sportu, koszty obsługi, serwis, opony i awaryjność dużo mniejsza.
Kupując 944 turbo i przerabiając koszty wyjdą ok. 100tys nie licząc czasu.
Dobry kierowca lub taki, który ma cierpliwość bez problemu jest w stanie uzyskać na Torze w Poznaniu lepszy czas niż kierowca w Porsche 911 GT3.
Wyjściowa cena była na poziomie 89 944, w związku z urodzinami córki i brakiem czasie zdecydowałem się obniżyć cenę po kosztach kupna i modyfikacji samochodu. Zwykłe turbo w dobrym stanie jako baza można obecnie kupić za ok. 60tys. plus koszty modyfikacji, całość nie zamknie się w mniej niż 100tys.
Samochód posiada podwójną warstę lakieru 240mm na masce i lewym nadkolu, reszta oryginalna 120-140mm.
Możliwość płatności w bitcoin BTC, ethereum eth, lub litecoin LTC.
|