Wielbicielom odzieży inspirowanej nurtem mody ulicznej czyli tzw. streetwearu, nie trzeba przedstawiać marki PROSTO. Jest to jedna z niewielu tak lubianych i cenionych w tej branży firm, które specjalizują się w podsuwaniu klientom wysokogatunkowych ubrań nawiązujących wyglądem, krojem i stylem noszenia do muzyki hip-hopowej, mody ulicy i trendów młodzieżowych. Co warto wiedzieć o marce przed zakupem jej produktów?

Fenomen ubrań Prosto – trendy i ciekawostki

Prosto to polskie przedsiębiorstwo powstałe w 2000 roku, które do rangi cenionego producenta odzieży streetwear urosło z własnej inspiracji tym stylem. Na samym początku swojego istnienia nie zajmowało się jeszcze produkcją odzieży, a było wytwórnią muzyczną związaną wprost z muzyką hip-hopową.

To właśnie na bazie pierwszych doświadczeń muzycznych i współpracy z artystami tego kierunku, zaczęło rozwijać się o nowy sektor. Już w 2003 rozszerzyło swoją działalność o projektowanie i produkcję odzieży, w której hip-hopowcy, streetwearowcy i zbuntowana młodzież, mogliby się czuć doskonale. Wraz z rozwojem marki, zaczęła ona tworzyć kolejne podgatunki odzieży i produktów tematycznych.

Dziś marka dzieli się na:

  • Prosto Label – wytwórnia muzyczna
  • Prosto Wear – kultowa wśród wielbicieli hip-hopu marka odzieżowa z liniami Prosto i Prosto Klasyk. Produkuje niepowtarzalne koszulki, spodnie, czapki, bieliznę, kurtki oraz akcesoria odzieżowa. Aktualnie sieć posiada ponad 200 punktów dystrybucji w całym kraju i cieszy się ogromną popularnością.
  • Prosto Mixtape – Nagrania współtworzone w ramach kompilacji wielu zespołów, raperów i producentów. 

Sukces odzieżowy marki Prosto wynika z połączenia kilku różnych czynników. Po pierwsze, w wytwarzanej przez nią odzieży czuje się nie tylko doskonały gatunek materiałów użytych do produkcji, ale i prawdziwą pasję do tworzenia ubrań. Po drugie, marka zapewnia ogromną różnorodność fasonów i wariantów kolorystycznych, dzięki czemu trafia w gusta zarówno młodszych, jak i starszych hip-hopowców, dociera przekazem do młodzieży i potrafi zachęcić swoimi projektami osoby, które nie mają nic wspólnego z modą uliczną, i to dzięki tej marce zaczynają ją lubić i doceniać. Po trzecie, i być może najważniejsze, firma nie stoi w miejscu i cały czas rozwija swój asortyment o coraz to nowe modele odzieżowe, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i doskonale podążające za tym, co w kwestii streetwearu dzieje się na całym świecie.

Wszystkie produkty marki wyróżniają się niepowtarzalnym projektem, wysoką jakością, która zaskakuje nawet najbardziej wymagających i prostą, wyrazistą stylistyką bez nadmiaru blichtru, zdobień czy zbędnych upiększaczy.