Po wielu intensywnych miesiącach prac i kreatywnych poszukiwań, marka Poleasingowe.pl z dumą ogłasza pełną transformację. Przechodząc przez rebranding, firma prezentuje swoje nowe logo, które doskonale odzwierciedla świeże spojrzenie na poleasingowe oferty.

Nowe logo marki Poleasingowe.pl to świadomy wybór, symbolizujący nowoczesność i innowacyjność. Zmiana identyfikacji wizualnej stanowi wyraz transformacji, jaką firma zamierza wprowadzić na rynku.

Przejście od dotychczasowej identyfikacji wizualnej do świeżego designu jest wyrazem zmiany, jaką chcemy przynieść na rynku. Liczymy, że naszym Klientom przypadnie do gustu nowa estetyka, która doskonale odzwierciedla naszą misję i wartości- mówi Artur Kopania Prezes Poleasingowe.pl

Poleasingowe.pl nie tylko oferuje sprawdzone samochody, ale również przemyślane rozwiązania finansowe. Wraz z rebrandingiem firma pragnie przedstawić aktualną ofertę poleasingową, zachęcając klientów do zmiany nawyków zakupowych.

Zachęcamy naszych klientów do przeniesienia swojego spojrzenia na aukcję i korzystanie właśnie z tego rozwiązania, które może znacznie zrewolucjonizować codzienne doświadczenia zakupu samochodu i jest szansą na znalezienie dla siebie w 2024 roku unikalnych i wymarzonych pojazdów- dodaje Artur Kopania

Wprowadzone zmiany mają na celu dostarczanie jeszcze bardziej dostosowanych do potrzeb klientów rozwiązań. Firma zobowiązuje się kontynuować świadczenie usług na najwyższym poziomie, dbając o satysfakcję klientów. Rebranding i wprowadzone zmiany są świeżym spojrzeniem na rynek aukcji samochodowych, korzystnym zarówno dla klientów, dostawców, jak i partnerów biznesowych.